Publicerad: 2025-07-03

Logotyp

Försäljningsassistent till kund i Bergvik

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Om företaget
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du som företagets säljstöd där du dagligen har kundkontakter, nationella som internationella. Du ser till att orders läggs in i affärssystemet Monitor. Du stödjer utesäljare genom att ta fram offerter, produktinformation och leveransuppgifter samt administrerar och uppdaterar kundregister.

I jobbet har du även daglig kontakt med företagets olika enheter, finns med i planeringsmöten och avvikelsehantering. Ingen dag är den andra lik och du skall ha förmågan att hantera och prioritera arbetsuppgifter och kunder som kräver snabba besked. I samarbete med andra avdelningar blir du en viktig kugge för att optimera kundupplevelsen och försäljningsprocessen.


Din profil
Vi söker dig som är en öppen person och som har lätt för att samarbeta och möta andra människor. Som person är du noggrann, har förmågan att hantera ett flertal arbetsuppgifter samtidigt och har en stark servicekänsla. För dig är det en självklarhet att ta stort ansvar för dina arbetsuppgifter och att med vilja och kunskap att leverera hög kvalitet i tid.

Du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundservice, gärna inom B2B. Du är en god kommunikatör och har fallenhet för och kommunicerar obehindrat i såväl tal och skrift på både svenska och engelska. Du har goda kunskaper i affärssystem och CRM-verktyg, meriterande om du har erfarenhet av Monitor.


Stort värde kommer att läggas vid personliga egenskaper för att kunna uppnå optimalt samarbete både i arbetsgruppen samt övriga interna och externa kontakter. ?




Ansökan
Låter tjänsten intressant? Sök då tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se redan idag! Vi granskar ansökningar löpande, så se till att skicka in din så snart som möjligt. För mer information om tjänsten är varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Eva Lambertsson på 070-530 05 22 eller eva.lambertsson@clwork.se. Vi ser fram emot din ansökan!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Söderhamn

Populära jobb i Söderhamn