Publicerad: 2025-07-03

Kundtjänstmedarbetare i Östersund (80%)
Kundtjänstmedarbetare till Fujitsus Service Desk i Östersund (80%)
Start: 21 juli 2025
Slut: 31 maj 2026 (visstidsanställning)
Plats: Östersund
Omfattning: Deltid, 80% (måndag–fredag)
Lön: Enligt kollektivavtal – 128 kr/h om du är under 24 år, 147 kr/h om du är 24 år eller äldre
Vill du arbeta i en dynamisk och tekniskt inriktad miljö där service och kommunikation står i centrum? Nu söker Fujitsu en engagerad kundtjänstmedarbetare till vår Service Desk i Östersund.
Om rollen
Du kommer att vara en viktig del av vårt supportteam och arbeta med att ge förstklassig kundservice via telefon, e-post och andra digitala kanaler. Ditt fokus är att lösa problem, vägleda användare och skapa en positiv upplevelse för både svenska och engelsktalande kunder.
Vi söker dig som har:
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
God teknisk förståelse och vana vid IT-miljöer
Högt kund fokus och gillar att ge bra service i alla interaktioner
Tidigare erfarenhet av kundservice, support eller teknisk rådgivning
Körkort är meriterande men inte ett krav
Du är ansvarstagande, pedagogisk och professionell i ditt bemötande. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och du har ett genuint intresse för att hjälpa människor.
Övrigt
Resor kan förekomma i samband med utbildningar.
Tjänsten kräver godkänd bakgrundskontroll, inklusive UC och utdrag ur belastningsregistret.
Ansökan
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan! Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Elin Nilsson på elin.nilsson@barona.se
Välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/
INDGEN