Publicerad: 2025-07-04

Samordnare till boendestöd
Vi växer och söker nu en samordnare som är bra på administration.
Det är viktigt att du har vana av schemaläggning inom omsorg, helst boendestöd eller hemtjänst.
Krav på erfarenhet inom vård och omsorg, önskvärt inom hemtjänst eller boendestöd.
Vi ser att du som söker har dessa egenskaper.
- Har arbetat som administratör, samordnare eller liknande inom verksamhetsområde boendestöd, hemtjänst eller socialpsykiatri.
- Erfarenhet av schemaläggning.
- Erfarenhet av att arbetsleda och stötta en personalgrupp.
- Du är en fena på administration och lära dig nya saker.
- Du har någon sorts vårdutbildning eller kunskap om diagnoser/psykiatri.
- Flytande avancerad svenska i tal och skrift.
- Väldigt god datavana.
- Körkort och bil
Du som söker måste ha förmågan att bygga goda och professionella relationer till både personalen, kunder, närstående, biståndshandläggare och samverka med övriga kontakter.
Även och ha förmågan att lyssna in många olika parter, förstå och förhålla dig till varierande perspektiv och vara lyhörd och ödmjuk i ditt förhållningssätt.
Som person besitter du egenskaper som social, glad, självständig, ansvarsfull, flexibel, samarbetsvillig och har lätt för att kommunicera i tal och skrift. Du är van att ha många bollar i luften och är stresstålig, flexibel och lösningsfokuserad.
Även bestämd med en viss pondus och kan ta "jobbiga samtal" med både handläggare, kunder och personal.
I arbetet förkommer även att själv hoppa in som boendestödjare vid behov.
Tjänsten är på 100% på vårt kontor vid Globen.
Rekryteringen pågår löpande och vi kommer lägga stor vikt på dina personliga egenskaper.
Ansök via e-post till katarina@assistansmedkvalitet.se