Publicerad: 2025-07-10

Logotyp

Administrativ Support till globalt lastbilsföretag

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Är du en duktig administratör med flera års erfarenhet? Är du en självledande och strukturerad person med hög känsla för service? I den här rollen kommer du jobba nära företagsledningen och ha en betydelsefull roll i verksamheten.

Start: 2025-08-25
Slut: 2025-12-31
Omfattning: Heltid

Beskrivning

Vi söker en engagerad, flexibel och noggrann Administrativ Assistent med ett par års relevant erfarenhet för att ge kvalificerat stöd till en avdelning i det dagliga arbetet med allmänna operativa administrativa uppgifter. Roll kräver en person som kan arbeta självständigt med allmän tillsyn och som har praktisk kunskap från utbildning och arbetslivserfarenhet.

Ansvarsområden

* Kontorsadministration: Tillhandahålla kontorsadministrativt stöd genom att hantera olika administrativa system och utföra ordbehandlingsarbete. Förbereda agendor och presentationsmaterial.
* Föra anteckningar vid möten
* Kontorsmaterial: Hantera inventering av kontorsmaterial, förbereda inköpsorder och bearbeta/leverera beställningar av kontorsmaterial.
* Posthantering: Sortera och leverera post/paket samt förbereda post/paket för leverans.
* Dokumenthantering: Kopiera dokument för mindre projekt och utföra rutinunderhåll på post-/kopieringsrumutrustning.
* Evenemangslogistik: Koordinera logistiken för kontorsevenemang.



Dina egenskaper

För att trivas i rollen behöver du ha god förmåga att planera, strukturera och prioritera och samtidigt vara flexibel till förändringar. Du har hög integritet och kan i stort arbetsleda dig själv. Du kan hantera svåre men inte komplexa problem och du kommunicerar utan problem på svenska och engelska med personer på olika nivåer.
Du är trygg i din roll och gillar att ge service till dina kollegor. Nyfikenhet och vilja lära och prova nytt välkomnas.

Kvalifikationer

Du är en van användare av Microsoft Office - Word, Excel och Powerpoint
Din kommunikationsförmåga är utmärkt på svenska och engelska i tal och skrift
Du har flera års erfarenhet av liknande jobb med fokus på administrativt stöd.



Tillträde och ansökan

Heltid, kontorstider och du kommer att vara anställd av Manpower och arbeta som uthyrd konsult hos vår kund.
För det här uppdraget behöver du arbeta on-site.

Ansök genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att ring ansvarig Konsultchef Carl-Henric Möller på 031-617235

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

Vad vi Manpower erbjuda dig:

Manpower är specialister på kompetensförsörjning. Vi är ett av få bolag som samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige.

Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och utvecklas. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal i grunden, månadslön, försäkringar, tjänstepension m.m.

Läs mer om hur det är att vara konsult på Manpower:

https://www.manpower.se/sv/jobbsokande/jobba-som-konsult
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Göteborg

Populära jobb i Göteborg