Publicerad: 2025-08-04

Logotyp

Kundsupport - Stena Recycling

Adress

Malmö

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi på Manpower söker just nu dig som vill jobba som kundsupportmedarbetare hos vår kund Stena Recycling i Malmö. Detta är ett konsultuppdrag som kan bli längre för rätt person. Låter det spännande? Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
Att vara en del av Stena Recyclings kundservice innebär att man blir en viktig spelare i att hjälpa våra kunder, så att deras avfall får leva vidare som nya, återvunna material. Vi utgår från kunden i allt vi gör, vi ser till helheten, vi arbetar med att skapa hållbara och långsiktiga lösningar - och det vi gör ger värde för kunden.
Vår kundservice har en viktig funktion i vår affär genom att i att skapa bästa, möjliga kundupplevelse. Genom first line support, proffsig koordinering, planering och uppföljning kopplat till den dagliga driften på våra anläggningar, utgör kundservice ett tryggt stöd för verksamheten i det löpande arbetet.
Som medarbetare på kundservice arbetar man tillsammans ur ett kundeffektivt perspektiv, vilket innebär ett tydligt fokus på kundens behov och förväntningar. Genom att arbeta på ett enhetligt och effektivt sätt, skapas trygghet för såväl kund som för varandra. För att trivas i vår kundservice behöver du ha ett driv och en passion för att leverera bästa möjliga kundupplevelse! Eftersom arbetet är händelsestyrt med mycket som sker samtidigt, är det viktigt att ha förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Kommunikation och samarbete är nyckeln för att lyckas!
First line support som ansvarar för att lösa kundens behov kortsiktigt, långsiktigt och ur ett hållbart perspektiv

Du kommer bla att få göra:
* Orderläggning för inleveranser via affärssystemet
* Registrera nya kunder i affärssystemet
* Hantera och dokumentera kundreklamationer
* Delta och bidra aktivt till förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse
* Arbeta proaktivt med att digitalisera kunder via kundportalen

Den vi söker
För att lyckas i rollen som Kundsupport ser vi att du är serviceinriktad och trivs med att bygga och förvalta relationer. Du har lätt för att kommunicera, är lyhörd i ditt bemötande och gör ditt yttersta för att skapa en god kundupplevelse. Som person är du självständig samtidigt som du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt.
Vidare är du en person som gärna tar ägarskap och har god förmåga att prioritera samt skapa struktur i ditt arbete. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande.

Vi ser gärna att du har:
* Avslutad gymnasieutbildning
* Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Ansökan och kontakt
Urval och intervjuer sker löpande. Sök tjänsten redan idag!
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jessica Björk e-post: jessica.bjork@manpower.se. Vi ser fram emot att höra från dig!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Malmö

Populära jobb i Malmö