Publicerad: 2025-08-05

Logotyp

Supporttekniker

Adress

Malmö

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Supporttekniker till globalt Servicedesk-team

Vill du bli en del av ettIT-supportteam som hjälper användare i norden ? Vi söker nu drivna medarbetare till vårt 1st line supportteam med fokus på Danmark, Sverige och Norge.

Om rollen:
Som IT-supportspecialist ger du effektiv och trevlig support på danska, svenska och norska via telefon, e-post, chatt och portal – under kontorstider ) Du hanterar ärenden och serviceförfrågningar gällande hårdvara, mjukvara, M365, utskriftslösningar och nätverksåtkomst. Du supporterar även användarhantering i Active Directory och Microsoft 365, såsom konto upplåsning, lösenordsåterställning och grupphantering.

Vår arbetsstyrka:


5 dansktalande


4 svensktalande


4 norsktalande
• Du kommunicerar obehindrat på minst ett av de nordiska språken – gärna även engelska!

Dina arbetsuppgifter inkluderar:


Att logga och lösa ärenden inom givna SLA, med verktyg som ServiceNow


Första linjens problemlösning eller eskalering till 2nd/3rd line vid behov


Upprätthålla hög kundnöjdhet med professionell kommunikation och tydliga statusuppdateringar


Följa kunskapsartiklar och rutiner;, rapportera förbättringsförslag i Knowledgedatabaden

Vi söker dig som har:


Flytande kunskaper i danska, norska eller svenska (enligt resursfördelning ovan)


Meriterande: God engelska och fler språk


Tidigare erfarenhet av servicedesk och ärendehantering, gärna enligt ITIL


Kännedom om verktyg som ServiceNow, fjärrstyrningsverktyg, Active Directory och M365

Bli en nyckelperson i vårt engagerade supportteam och utvecklas tillsammans med oss! Skicka in din ansökan idag och gör skillnad för våra globala slutanvändare.
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Malmö

Populära jobb i Malmö