Publicerad: 2025-08-12

Avtalskoordinator

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi på Senab befinner oss i en mycket spännande fas med stark tillväxt. Vi söker nu en avtalskoordinator till vårt härliga anbudsteam. Teamet hanterar merparten av våra ramavtal och vi söker nu dig som vill vara med på vår resa framåt.

Om Senab

Vår första inredning såg dagens ljus 1975. Idag är Senab en av Nordens ledande leverantörer av möbler och inredning för kontor, showroom, hotell, restaurang, skolor, universitet, vård och omsorg.

Gemensamt för alla projekt vi levererar är att inredningslösningen ska bidra till att förstärka kundens identitet, skapa en funktionell miljö och bidra till att skapa trivsel och utveckling. Vi ansvarar för hela processen – vilket innebär att vi hjälper våra kunder med inredningsförslag eller hela inredningskoncept, inköp, leverans, montering och möblering.

Är du nyfiken?

Nu förstärker vi vårt anbudsteam med en ny roll - Avtalskoordinator. Som avtalskoordinator kommer du att ansvara för en stor del av den administration som ett ramavtal kräver.

Det avser prisuppdateringar, statistik och försäljningsredovisning, men även att vara behjälplig vid upphandlingar. Du behöver inte vara expert på möbler och inredning, men du behöver vara expert på att administrera.

Tjänsten som avtalskoordinator är bred och varierad men de huvudsakliga arbetsuppgifterna består av:

• Uppdatera prislistor kopplade till våra ramavtal.

• Försäljningsredovisning och statistik.

• Ta in prisuppgifter från våra leverantörer vid upphandlingar

• Administrera ramavtalsupphandlingar tillsammans med övriga i anbudsteamet

Din profil

För att lyckas i denna roll behöver du vara strukturerad, kommunikativ och ha förmågan att prioritera. Du är en affärsdriven administratör med analytisk förmåga som älskar att samarbeta.

Vi ser att du har följande kunskaper och egenskaper:

• Stresstålig och klarar hantera deadlines.

• Erfarenhet av att driva projekt/upphandlingar/avtal.

• Gillar att samarbeta och arbeta i team.

• Har goda kunskaper i svenska och engelska

• Har mycket god kunskap i Excel.

Tjänsten är en tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning)

Placering i vårt showroom i Stockholm alt Göteborg

Vi är anslutna till kollektivavtal mellan Unionen och Svensk Handel

Ansökan 

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Vi önskar din ansökan senast 31 augusti. Varmt välkommen med din ansökan!

För ytterligare information om tjänsten, kontakta Corina Brito på corina.brito@senab.com alt 076-533 53 13

Mer information om Senab hittar du på www.senab.com
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Göteborg

Populära jobb i Göteborg