Publicerad: 2025-09-23

Språkkunnig medarbetare med fokus på service
Är du en kommunikativ person med språkkunskaper utöver det vanliga? Trivs du i en roll där du får kombinera service, administration och kundkontakt i en internationell miljö? Då kan detta vara tjänsten för dig!
ARBETSUPPGIFTER
I rollen arbetar du med kontakt och support gentemot både svenska och internationella kunder. Du hanterar inkommande frågor, orderregistrering och administration i olika system. Rollen innebär även att stötta kunder i deras planering och inköpsprocesser, samt att arbeta nära kollegor i ett engagerat team.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
För att trivas i rollen har du en positiv inställning och ett intresse för att skapa nöjda kunder. Du är en lagspelare som värdesätter struktur, kvalitet och tydlig kommunikation.
Viktigt för tjänsten:
Flytande i tyska, svenska och engelska (tal och skrift).
Franska är starkt meriterande.
God datorvana och intresse för att arbeta i olika system.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är dagtid, måndag–fredag.
ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!