Publicerad: 2025-10-24

Logotyp

Kundtjänstmedarbetare / Mötesbokare till Audika

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Tycker du om att göra skillnad för människor? Har du erfarenhet av försäljning och kundservice samt drivs av att få arbeta med kunder via telefon? Är kundrelationer ledorden i ditt arbete? Då rekommenderar vi dig att söka tjänsten som Kundtjänstmedarbetare/mötesbokare. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Audika.

Om företaget

Audikas vision är att hjälpa fler höra bättre och deras värdegrund består av fyra delar: de skapar förtroende, de är lagspelare, de skapar innovativa lösningar, de tillämpar en kan-göra-attityd. Audika är en del av Demant och är Sveriges ledande privata aktör inom hörselvård med över 35 hörselkliniker i södra och mellersta Sverige och ca 200 medarbetare. Sedan 2016 har Audika arbetat med att hjälpa människor nå sin fulla hörselpotential. Audika kombinerar den senaste tekniken med de främsta experterna och hjälper över 10 000-tals människor årligen till ökad livskvalitet genom bättre hörselhälsa.

Vill du vara med och göra skillnad och hjälpa andra att börja att älska sina öron, då vill Audika höra från dig!

Arbetsuppgifter

I rollen som kundtjänstmedarbetare/mötesbokare är din huvudsakliga arbetsuppgift att självständigt kontakta och bearbeta nya och befintliga kunder på telefon. Du arbetar rekommenderande där du erbjuder Audikas tjänster i form av besöksbokning för Audikas kunder. Vidare svarar du på kundfrågor, dokumenterar, uppdaterar kontaktuppgifter och journalför ärenden. Du samarbetar tätt med kollegorna i Kontaktcenter, marknadsavdelningen och Audikas kliniker.

• Kontakta och bearbeta kunder

• Arbeta införsäljande med besöksbokningar

• Dokumentera och journalföra i Audikas system

• Du ingår i Kontaktcenter och samarbetar nära marknadsavdelningen samt Audikas hörselkliniker

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Avslutad gymnasial utbildning

• Arbetslivserfarenhet av t.ex. försäljning alternativ telefonförsäljning eller mötesbokning

• God dator- och systemvana

• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen är du en positiv och empatisk person som har en god kommunikationsförmåga och kan hantera utgående samtal med kunder. Du är självgående och ansvarstagande med en resultatorienterad och målinriktad inställning. Du är intresserad av att arbeta i olika system, kan hantera flera olika uppdrag samtidigt och är snabblärd. Till sist är du en lagspelare som tycker om att samarbeta med andra.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Sundbyberg, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Stockholm

Populära jobb i Stockholm