Publicerad: 2025-10-24

HR till våra kunder
HR till våra kunder:
Vi på Adecco söker kandidater med HR-erfarenhet till våra kunder. Som konsult hos oss får du snabbt konkurrenskraftiga erfarenheter samtidigt som du får möjlighet till kontinuerlig utveckling inom ditt kompetensområde. Dessutom kan du fortsätta att bygga upp ditt professionella nätverk av värdefulla kontakter.
I din roll inom HR kan följande arbetsuppgifter förekomma:
- Arbeta med löpande personaladministration
- Sköta administration av anställningsärenden
- Ge support och rådgivning i HR-frågor
- Arbeta utifrån regler och rutiner kring anställningar
- Vara ett administrativt stöd i rekrytering av personal
-Samordna och administrera utbildningar och HR-aktiviteter
-Schemaläggning och bemanning.
Krav för tjänsten:
• Eftergymnasial utbildning med inriktning personal/HR eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom brett HR-arbete
Om dig:
Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga, är självständig och snabbt kan sätta dig in i olika arbetsuppgifter. Du kommunicerar obehindrat på svenska, både i tal och skrift, och har aktuell arbetslivserfarenhet som är relevant för tjänsten och ligger i närtid.
I denna process använder vi oss arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco:
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser.
Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Oskar Gardeström, Oskar.gardestrom@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Vi på Adecco söker kandidater med HR-erfarenhet till våra kunder. Som konsult hos oss får du snabbt konkurrenskraftiga erfarenheter samtidigt som du får möjlighet till kontinuerlig utveckling inom ditt kompetensområde. Dessutom kan du fortsätta att bygga upp ditt professionella nätverk av värdefulla kontakter.
I din roll inom HR kan följande arbetsuppgifter förekomma:
- Arbeta med löpande personaladministration
- Sköta administration av anställningsärenden
- Ge support och rådgivning i HR-frågor
- Arbeta utifrån regler och rutiner kring anställningar
- Vara ett administrativt stöd i rekrytering av personal
-Samordna och administrera utbildningar och HR-aktiviteter
-Schemaläggning och bemanning.
Krav för tjänsten:
• Eftergymnasial utbildning med inriktning personal/HR eller likvärdig utbildning
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom brett HR-arbete
Om dig:
Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga, är självständig och snabbt kan sätta dig in i olika arbetsuppgifter. Du kommunicerar obehindrat på svenska, både i tal och skrift, och har aktuell arbetslivserfarenhet som är relevant för tjänsten och ligger i närtid.
I denna process använder vi oss arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Adecco:
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser.
Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Oskar Gardeström, Oskar.gardestrom@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!