Publicerad: 2025-10-27

Logotyp

Arabisktalande administratör till vårt team i Malmö

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med att skapa ordning och struktur? Har du erfarenhet av administration, schemaläggning inom LSS och kundservice? Då kan det här vara din nästa utmaning!

Vi söker nu en arabisktalande administratör till en heltidstjänst (100%) med placering i Malmö.

Om rollen

I den här rollen får du en central funktion i verksamheten. Du ansvarar för att den dagliga driften flyter på och ger stöd både till kunder och kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och kräver både struktur och flexibilitet.

Exempel på arbetsuppgifter:

Ge professionell service och stöd till våra kunder

Schemaläggning och planering vid exempelvis sjukfrånvaro

Kontroll och uppföljning av schema och tidrapporter

Daglig kontakt med personliga assistenter och brukare

Skanning och hantering av dokument

Dokumentation av samtal

Göra hembesök hos brukare då det kan förekomma

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du:

Har erfarenhet av administrativt arbete (gärna inom LSS eller kundtjänst)

Har god datorvana och arbetar obehindrat i Microsoft Office

Är strukturerad, noggrann och har lätt för att samarbeta

Är flexibel, prestigelös och ser lösningar snarare än problem

Trivs med att skapa kontakt, ta initiativ och prata i telefon

Talar och skriver flytande arabiska och svenska (krav)

Vi erbjuder

En stimulerande och omväxlande roll i ett engagerat team där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad i människors vardag.

Anställning: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning med start jan 2026.

Välkommen med din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Ansök via e-post till Suzanne@strandbergs-assistans.se

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Malmö

Populära jobb i Malmö