Publicerad: 2025-10-27

Kundtjänst via mail och chatt till 24.se E-handel
Gillar du att hjälpa andra och har öga för detaljer?
Då vill vi ha dig i vårt team på 24.se!
Vad handlar jobbet om?
Vi letar efter en servicestjärna som vill hänga med på vår e-handelsresa! Som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig del av vårt team och vår kundupplevelse – du är den som räddar dagen när något krånglar eller när kunden bara behöver lite extra hjälp.
Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder via mail och chatt.
Det går undan hos oss – men vi har kul längs vägen!
Om 24 se Sverige AB
24.se är ett e-handelsföretag som erbjuder tillbehör till hemelektronik och produkter inom träning & hälsa samt hem & fritid.
Vi finns, förutom i Sverige, även i Norge, Danmark, och Finland.
Vad du kommer göra
● Svara på kundfrågor via mail och chatt
● Hantera ärenden om beställningar, leveranser, returer och betalningar
● Registrera och följa upp ärenden i vårt system (vi lär dig!)
● Ha kontakt med vårt lager och marknadsteam för att lösa kundärenden
● Komma med smarta idéer för hur vi kan bli ännu bättre
Vi tror att du
● Har en naturlig känsla för service – och gillar att hjälpa andra
● Är trygg i att skriva på svenska (och gärna på engelska, danska, norska eller finska också!)
● Har koll på datorer och gillar digitala verktyg
● Är noggrann, effektiv, ansvarsfull, självgående och gillar när det händer saker
● Kanske har jobbat med kundservice, administrativa uppgifter eller e-handel innan
Vad du får hos oss
● Ett schysst och peppande team
● Ett spännande e-handelsbolag där du kan växa
● Friskvårdsbidrag, personalrabatter och andra nice förmåner
● En vardag med skratt, ansvar och massa energi
Låter det som något för dig?
Skicka ditt CV med bild och några rader om dig själv till ansokan@24.se senast 9/11. Vi kör löpande urval – så vänta inte för länge!
Ansök via e-post till ansokan@24.se