Publicerad: 2025-10-29

Logotyp

Operativ inköpare

Anställning

Heltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi söker nu en operativ inköpare till ett konsultuppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget startar i december och pågår till och med mars 2026.

Om rollen
Som operativ inköpare blir du en del av ett engagerat inköpsteam som arbetar tätt tillsammans för att säkerställa effektiva och kvalitativa inköpsprocesser. Ditt huvudansvar omfattar:

• Orderläggning och hantering av inköp
• Uppföljning av leveranser och leverantörskontakter
• Löpande uppdatering av leverantörsdata och rapporter

För rätt person finns även möjlighet att ta ett strategiskt ansvar för inköp av indirekt material.

Om dig
Vi söker dig som är driven, noggrann och affärsmässig, med ett stort engagemang för kvalitet och samarbete. Du har:

• Eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet inom inköp
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av att arbeta i IFS och goda kunskaper i Excel

Som person är du initiativtagande, strukturerad och trivs i en miljö där det händer mycket. Du har lätt för att samarbeta och hanterar stress på ett balanserat sätt.

Om uppdraget
Tjänsterna är på heltid med start i december och pågår till och med mars 2026. Du anställs av Adecco och arbetar ute hos kund i Eskilstuna.

Ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Vänligen bifoga CV och personligt brev. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök" intill annonsen.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Fredriksson via Adeccos växel 010-173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt via telefon: 08-598 980 10

Välkommen med din ansökan!
Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Eskilstuna

Populära jobb i Eskilstuna