Publicerad: 2025-10-31

Logotyp

Dansktalande Kundservicemedarbetare

Anställning

Deltid

Lönetyp

Fast månads- vecko- eller timlön

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera kundupplevelser i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!

 

Om tjänsten

Som dansktalande kundservicemedarbetare du en nyckelperson i att skapa positiva kundupplevelser och bygga långsiktiga relationer. Du kommer att ta emot inkommande samtal för att hjälpa kunderna samtidigt som du arbetar aktivt med merförsäljning genom att erbjuda anpassade lösningar för kundens behov. 

 

Du kommer att:
  • Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang

  • Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering

  • Bedriva försäljning genom att erbjuda relevanta produkter och tjänster

  • Bygga långsiktiga kundrelationer genom att erbjuda engagerad och hög kvalitativ service

  • Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

 Vårt erbjudande
  • Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega

  • Betald utbildningsperiod följt av stöd och coaching 

  • Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget

  • Friskvårdsbidrag

  • Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med team aktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

 Vi söker dig som
  • Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå!

  • Har erfarenhet av försäljning och brinner för att skapa resultat

  • Har god service känsla och trivs med att möta kundens behov

  • Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.

Tidigare erfarenhet av service och försäljning  är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktygen som du behöver för att lyckas!

 

Krav för tjänsten
  • Flytande i svenska i både tal och skrift

  • Flytande i danska i både tal och skrift

  • Goda kunskaper i engelska

  • Har god datorvana 

  • Godkänd gymnasieutbildning

 Anställningsform och startdatum
  • Start: Enligt överenskommelse

  • Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.

  • Arbetstider: 08:00-20:00 Måndag-fredag och 09:00-18:00 lördagar

 

Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

    

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

Ansök

Redo för nästa steg i karriären?

Hjälp mig hitta jobb

Rekommenderade jobb i Linköping

Populära jobb i Linköping