Publicerad: 2025-11-26

Dansktalande Customer Facing & Order Management Representative
Om tjänsten
Vi söker en Customer Facing & Order Management Representative till vår kund i Göteborg. Du blir en del av deras regionala team för Norden och Baltikum och rapporterar till Regional Customer Facing & Order Management Manager. Rollen innebär att du främst arbetar mot den danska marknaden och ansvarar för att hantera och optimera kundserviceprocesser.
I din vardag kommer du:
• Hantera stora grossistbeställningar för våra Professional Hygiene-kunder.
• Vara första kontaktpunkt för kunder och ge support kring orderstatus, produktfrågor och andra ärenden.
• Lösa kundbehov i samarbete med vårt nätverk av Service Specialists.
• Bygga förtroendefulla relationer och leverera högkvalitativ service till både interna och externa kunder.
Om dig
För att lyckas i rollen är du självgående, strukturerad och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har god kommunikativ förmåga, är lösningsorienterad och gillar att samarbeta. Du har lätt för att hantera flera uppgifter parallellt och arbetar metodiskt för att säkerställa både effektivitet och kvalitet.
Vi ser att du har:
• Relevant utbildning och erfarenhet från kundservice eller liknande.
• Goda kunskaper i Microsoft Office.
• Flytande danska, svenska och engelska i tal och skrift.
• Erfarenhet av SAP/S4 Hana är meriterande.
Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sima Bahho via Sima.Bahho@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Vi söker en Customer Facing & Order Management Representative till vår kund i Göteborg. Du blir en del av deras regionala team för Norden och Baltikum och rapporterar till Regional Customer Facing & Order Management Manager. Rollen innebär att du främst arbetar mot den danska marknaden och ansvarar för att hantera och optimera kundserviceprocesser.
I din vardag kommer du:
• Hantera stora grossistbeställningar för våra Professional Hygiene-kunder.
• Vara första kontaktpunkt för kunder och ge support kring orderstatus, produktfrågor och andra ärenden.
• Lösa kundbehov i samarbete med vårt nätverk av Service Specialists.
• Bygga förtroendefulla relationer och leverera högkvalitativ service till både interna och externa kunder.
Om dig
För att lyckas i rollen är du självgående, strukturerad och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har god kommunikativ förmåga, är lösningsorienterad och gillar att samarbeta. Du har lätt för att hantera flera uppgifter parallellt och arbetar metodiskt för att säkerställa både effektivitet och kvalitet.
Vi ser att du har:
• Relevant utbildning och erfarenhet från kundservice eller liknande.
• Goda kunskaper i Microsoft Office.
• Flytande danska, svenska och engelska i tal och skrift.
• Erfarenhet av SAP/S4 Hana är meriterande.
Kontaktuppgifter:
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Sima Bahho via Sima.Bahho@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!