Publicerad: 2025-07-26

Personlig assistent Din väg till rätt assistansjobb
Adress
Karlstad
Anställning
Heltid
Lönetyp
Fast månads- vecko- eller timlön
Observera: Ansökan sker via länk och inte via mejl. Detta för att säkerställa korrekt hantering enligt GDPR.
Om oss
På VårdMatch vet vi att som personlig assistent har du ett stort utbud av jobberbjudanden till godo. Att hitta erbjudanden som passar just dig är därmed inte alltid så lätt. Processen att hitta nästa möjlighet i livet kan tyvärr bli en väldigt tidskrävande process. Mängder av annonser ska läsas och ansökningar ska skrivas. Vårt mål är att göra processen enklare, snabbare och mer träffsäker.
Vi samarbetar med arbetsgivare över hela landet och hjälper personliga assistenter att hitta rätt—snabbare, enklare och utan onödiga omvägar. Det kan handla om bättre arbetstider, en arbetsmiljö som passar dig, eller en roll som stämmer med din livssituation. Hos oss står dina behov i centrum. Vi matchar dig med arbetsgivare som söker just dina egenskaper. På VårdMatch gör vi det lättare att hitta rätt!
Om tjänsten
Människor som vill göra skillnad behövs i Karlstadområdet som personlig assistent för en ung kvinna. I denna roll blir du en viktig del av hennes vardag, där du stöttar med både medicinska och vardagsnära uppgifter. Det är viktigt att du är utbildad undersköterska och har erfarenhet av medicinsk utrustning. Din förmåga att kommunicera obehindrat på svenska är avgörande, då dokumentation är en del av arbetet.
Arbetet sker i ett hem med djur, och det är en fördel om du är social, flexibel och har ett empatiskt förhållningssätt. Tjänsten är på heltid med tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning. Arbetstiderna kan variera och inskolning erbjuds för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll.
Erfarenhet av liknande arbete är meriterande, och det är viktigt att du är rökfri. Här finns möjligheten att göra en verklig skillnad i en annan människas liv.
För att säkerställa rätt matchning, ange gärna referensnummer 10482601 under ”Önskemål, krav och preferenser”.