Publicerad: 2025-09-05

Säljare/Kundtjänst
Adress
Avesta
Anställning
Deltid
Lönetyp
Fast och rörlig lön
Fullständig Job Beskrivning
Om jobb
Vi söker nu en kundtjänst/säljare till en framgångsrik och långvarig städbolag. Vi är en trygg och erfaren aktör i städbranschen som sedan 2012 visat på en god tillväxt och lönsamhet samt en hög kund nöjdhet som genomsyrar hela verksamheten.
Vi söker nu en initiativrik och engagerad person som vill samarbeta med vår kundtjänst/försäljning. Rollen passar dig som gillar att bygga relationer, identifiera affärsmöjligheter och vara ute där affärerna sker. Du kommer att arbeta nära verksamheten och vara ett viktigt stöd till både ledning och arbetsledare i att ta vara på inkommande förfrågningar och utveckla nya kundrelationer.
Du erbjuds även en stor flexibilitet med arbetsplats och arbetstider.
Dina framtida arbetsuppgifter:
Du kommer att ta hand om kund hantering och ha fokus på att fånga upp nya affärer och stärka relationen med potentiella kunder. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att:
- Bemannar tjänst telefonen
- Hantera inkommande förfrågningar och leads
- Boka och genomföra kund möten vid behöv
- Ta fram och lämna offerter vid behöv
- Följa upp säljaktiviteter och hålla kund dialoger levande
Vi söker dig som:
Har ett starkt driv och gillar att arbeta med människor och affärer. Du behöver inte ha erfarenhet från städbranschen även om detta är meriterande. Viktigast är att du är nyfiken, social och vågar ta initiativ. Du har även:
- Erfarenhet av kundtjänst/försäljning
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- B-körkort och tillgång till egen bil
- Microsoft Office goda kunskaper, CRM en plus
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Hybrid, Hemifrån och i Kontor i Norberg. Eventuella kund besöker i Sala, Avesta, Norberg bla..
Omfattning: Enligt överenskommelse
++++++++++++++++++++++++++++
About the job
We are looking for a client service/sales collaborator. We are a successful and long standing facilities maintenance company in business since 2012.
We are now looking for a collaborator who has good initiative and an entrepreneurial mindset. You should enjoy talking to and meeting new people and building up commercial relationships.
You will focus on dealing directly with clients and on bringing in new business. Your work tasks include:
- Answer phone calls and take client enquiries
- Handle incoming leads and quote prices
- Book and attend client meetings as needed
- Take and leave price offers
- Follow up sales activity and keep client conversations going
We need you to already have some experience in sales and client relations,
good knowledge of written, spoken Swedish and spoken English, B/drivers licence with access to own car, good knowledge of Microsoft Office. Knowledge of CRM systems would be beneficial.
This is a flexible role, where you can work from home at times, or/and in our office in Norberg.
Ansök via e-post till priorenjobb@gmail.com