Publicerad: 2025-10-03

Flerspråkig kundtjänstmedarbetare på Danska & Svenska
- Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal, där du kommer ta emot samtal både på Svenska & Danska, därav kravet att tala flytande Svenska OCH Danska.
Ditt nya jobb – Gör skillnad varje dag
I rollen som kundtjänstmedarbetare blir telefonen ditt främsta verktyg för att hjälpa människor i vardagen, när det verkligen behövs.
Du kommer att ta emot inkommande samtal på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar. Din uppgift är att ge användarna trygg och tydlig hjälp med felsökning, instruktioner för användning och allmän rådgivning – utan att ge medicinska råd.
Utöver detta kan du även komma att hantera administrativa samtal för 1177 Region Stockholm. Det innebär att du hjälper inringare med kontaktuppgifter, allmänna frågor samt riktlinjer och administrativa ärenden.
I varje samtal är du lyhörd, lösningsorienterad och ser till att den som ringer får rätt hjälp – så att vardagen kan fortsätta som vanligt.
Vad vi erbjuder- Arbete i nyrenoverade och fräscha lokaler i en verksamhet som ständigt växer.
- Timanställning med möjlighet till heltid eller deltid.
- Varierande arbetstider – vi har öppet alla dagar i veckan mellan kl. 07:00 och 22:00.
- Jour utanför kontorets öppettider - vilket innebär att du kommer behöva ge teknisk support även under kvällar, nätter och tidiga morgnar.
- All övrig arbetstid sker på plats på kontoret.
- Fullständig utbildning inför start – du får allt du behöver för att lyckas i rollen, vid eventuell anställning.
Vi söker dig – positiv, lyhörd och lösningsorienterad!
Vill du bli en del av ett härligt team som gör samhällsnytta varje dag? Vi söker engagerade medarbetare som brinner för service och kommunikation.
Vi ser att du är:- En stresstålig lagspelare med god samarbetsförmåga
- Serviceinriktad och tycker om att prata med människor
- Kommunikativ och drivs av att leverera god hjälp
- Flytande i svenska och danska – ett krav för tjänsten
- Van vid att arbeta med datorer och har god teknisk förståelse
- Flexibel och kan arbeta dagtid, kvällar, helger och nätter
- Har grundläggande kunskaper i engelska – meriterande
Om du känner igen dig i beskrivningen kommer du att trivas hos oss!
Bra att veta- Vi kontaktar kandidater löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas omgående – vänta inte med din ansökan!
- OBS! Det är ett krav att du talar flytande svenska och danska. Ansökningar som inte uppfyller detta kommer inte att behandlas.
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Enligt överenskommelse
- Lön: Enligt överenskommelse
Rekryteringsprocess
Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget.
Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. Tjänsten tillsätts löpande.
Om oss
PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher.
Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Postkodlotteriet, operatören 3 och Allente.